مشكله تواجه العديد من الرجال مراتي قليلة الادب في السرير تعرف على الموضوع عن قرب


Tukjtukuytkuyk
 مشكله تواجه العديد من الرجال  مراتي قليلة الادب في السرير تعرف على الموضوع عن قرب
وصلنا امس  ميل من احد قراء الموقع  يطلب بها نصيحتكم ومساعدتكم  وخصوصا المتزوجين منكم ولكم الشكر سلفا . :

معلش أنا محرج من الدخول في تفاصيل مشكلتي .. لكن هية باختصار ان مراتي قليلة الادب معايا في السرير ومش عارف هوة ده طبيعي ولا له علاقة بايه بالظبط ؟

تشتمني وتسمعني كلمات نابية اثناء الجماع . وبعد الانتهاء وكانه لم يكن هذا الكلام و ترجع لطبيعتهاأنا متجوز من 3 شهور بس وبطبعي منطوي وخجول ويمكن تكون دي مشكلتي من البداية .. مش عارف .. أنا حتى محرج اتكلم مع مراتي في حاجة يمكن اجرحها او تفهمني غلط .. أنا مكنش عندي قبل الزواج اي علاقات او تجارب زي اغلب الشباب ولا حتى علاقات عابرة بزميلاتي لما كنت في الجامعة

وخايف يكون أنا اللي عندي مشكلة .. علشان كدة قلت أبعت لكم يمكن يكون حد من أصدقاء فضفضة عنده نصيحة تنفعني ولكم جميع